Κατηγορίες Εργασιών

Θεματικές ενότητες

α) Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένα πρωτότυπα άρθρα και εργασίες (βιβλιογραφικές μελέτες, έρευνες, καινοτόμες και εναλλακτικές πρακτικές, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μέθοδοι, εποπτικά μέσα, διδακτικό υλικό και τρόποι αξιοποίησής των, εκπαιδευτικές δράσεις, κ.ά.).

β) Μέθοδοι και πρακτικές εφαρμογές που αναπτύσσουν τη δημιουργική μάθηση, την κριτική σκέψη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών.

γ) Σχεδιασμός και υλοποίηση διαθεματικών-διεπιστημονικών διδακτικών σεναρίων.

δ) Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός προγράμματος (Σχολική Δραστηριότητα όπως Αγωγής υγείας, Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Πολιτιστικού θέματος, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, Μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.).

Η Διημερίδα απευθύνεται σε:

  • Εκπαιδευτικούς της Δ/θμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
  • Σχολικούς Συμβούλους Δ/θμιας Εκπαίδευσης
  • Προπτυχιακούς φοιτητές/τριες
  • Μεταπτυχιακούς  φοιτητές/τριες και
  • Υποψήφιους  Διδάκτορες
  • Διδάκτορες
  • Ερευνητές
  • Στελέχη της Εκπαίδευσης

Στόχοι της Διημερίδας

1. Παρουσίαση  σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

2. Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και εναλλακτικών προσεγγίσεων.

3. Δημιουργικός προβληματισμός και αλληλεπίδραση γύρω από βασικά θέματα της διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων.

4. Σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη.

5. Αντιμετώπιση κρίσιμων και αυξημένης δυσκολίας θεμάτων στη διδακτική πράξη

6. Ανάδειξη και διάχυση «καλών πρακτικών» σε διάφορους άξονες της εκπαιδευτικής διαδικασίας και διερεύνηση δυνατοτήτων εφαρμογής τους.

Σκοπός

Η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τρόπου εφαρμογής των δράσεων αυτών, των ιδεών που προέκυψαν, των αποτελεσμάτων τους, των συμπερασμάτων τους καθώς και η άντληση κατάλληλης ανατροφοδότησης για διδακτική χρήση.