
Ο εκπαιδευτικός που επιθυμεί να συμμετάσχει θα πρέπει να ακολουθήσει τα εξής στάδια:
1. Υποβολή περίληψης της εργασίας μέσω ειδικής φόρμας (Υποβολή Εργασιών) – ενημέρωση συμμετέχοντος.
2. Έγκριση περίληψης (μετά από κρίση και πιθανή διόρθωση) – ενημέρωση συμμετέχοντος.
3. Εισαγωγή στο Πρόγραμμα της Διημερίδας προς παρουσίαση – ενημέρωση συμμετέχοντος.
Η εργασία που θα παρουσιαστεί στη Διημερίδα πρέπει να είναι πρωτότυπη. Η παρουσίαση της εργασίας στη Διημερίδα μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών (ΕΑΠ) είτε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Webex.
Θεματικές ενότητες
- Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένα πρωτότυπα άρθρα και εργασίες (βιβλιογραφικές μελέτες, έρευνες, καινοτόμες και εναλλακτικές πρακτικές, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μέθοδοι, εποπτικά μέσα, διδακτικό υλικό και τρόποι αξιοποίησής των, εκπαιδευτικές δράσεις, κ.ά.).
- Μέθοδοι και πρακτικές εφαρμογές που αναπτύσσουν τη δημιουργική μάθηση, την κριτική σκέψη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών.
- Σχεδιασμός και υλοποίηση διαθεματικών-διεπιστημονικών διδακτικών σεναρίων.
- Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός προγράμματος (Σχολική Δραστηριότητα όπως Αγωγής υγείας, Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Πολιτιστικού θέματος, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, Μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.).
Η Διημερίδα απευθύνεται σε:
- Εκπαιδευτικούς της Δ/θμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
- Σχολικούς Συμβούλους Δ/θμιας Εκπαίδευσης
- Προπτυχιακούς φοιτητές/τριες
- Μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες και
- Υποψήφιους Διδάκτορες
- Διδάκτορες
- Ερευνητές
- Στελέχη της Εκπαίδευσης
Στόχοι της Διημερίδας
- Παρουσίαση σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και εναλλακτικών προσεγγίσεων.
- Δημιουργικός προβληματισμός και αλληλεπίδραση γύρω από βασικά θέματα της διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων.
- Σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη.
- Αντιμετώπιση κρίσιμων και αυξημένης δυσκολίας θεμάτων στη διδακτική πράξη.
- Ανάδειξη και διάχυση «καλών πρακτικών» σε διάφορους άξονες της εκπαιδευτικής διαδικασίας και διερεύνηση δυνατοτήτων εφαρμογής τους.
Σκοπός
Η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τρόπου εφαρμογής των δράσεων αυτών, των ιδεών που προέκυψαν, των αποτελεσμάτων τους, των συμπερασμάτων τους καθώς και η άντληση κατάλληλης ανατροφοδότησης για διδακτική χρήση.
Για τη συμμετοχή στο Διημερίδα δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση.
Μετά την ολοκλήρωσή της Διημερίδας θα δοθούν Βεβαιώσεις (συμμετοχής-παρακολούθησης) και θα αναρτηθούν ψηφιακά πρακτικά.
Μορφοποίηση Εργασιών
Υποβολή Περίληψης
- Για να υποβάλλετε την περίληψη της εργασίας σας πατήστε παρακάτω στο ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ.
- Μπορείτε επίσης να την στείλετε στο E-Mail: ioasfaelos@gmail.com
