Πληροφορίες Διημερίδας

Ο εκπαιδευτικός που επιθυμεί να συμμετάσχει θα πρέπει να ακολουθήσει τα εξής στάδια:

 1.  Υποβολή περίληψης της εργασίας μέσω ειδικής φόρμας (Υποβολή Εργασιών) – ενημέρωση συμμετέχοντος.
 2.   Έγκριση περίληψης (μετά από κρίση και πιθανή διόρθωση)  – ενημέρωση συμμετέχοντος.
 3.   Εισαγωγή στο Πρόγραμμα της Διημερίδας προς παρουσίαση – ενημέρωση συμμετέχοντος.

Η εργασία που θα παρουσιαστεί στη Διημερίδα πρέπει να είναι πρωτότυπη. Η παρουσίαση της εργασίας στη Διημερίδα μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών (ΕΑΠ) είτε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Webex.

Θεματικές ενότητες

  • Πλήρη Άρθρα – Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένα πρωτότυπα άρθρα και εργασίες (βιβλιογραφικές μελέτες, έρευνες, καινοτόμες και εναλλακτικές πρακτικές, παιδαγωγικές προσεγγίσεις, διδακτικές μέθοδοι, εποπτικά μέσα, διδακτικό υλικό και τρόποι αξιοποίησής των, εκπαιδευτικές δράσεις, κ.ά.).
  • Μέθοδοι και πρακτικές εφαρμογές που αναπτύσσουν τη δημιουργική μάθηση, την κριτική σκέψη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση διαθεματικών-διεπιστημονικών διδακτικών σεναρίων.
  • Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός προγράμματος (Σχολική Δραστηριότητα όπως Αγωγής υγείας, Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, Πολιτιστικού θέματος, Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, Μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.).

Η Διημερίδα απευθύνεται σε:

  1. Εκπαιδευτικούς της Δ/θμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
  2. Σχολικούς Συμβούλους Δ/θμιας Εκπαίδευσης
  3. Προπτυχιακούς φοιτητές/τριες
  4. Μεταπτυχιακούς  φοιτητές/τριες και
  5. Υποψήφιους  Διδάκτορες
  6. Διδάκτορες
  7. Ερευνητές
  8. Στελέχη της Εκπαίδευσης

Στόχοι της Διημερίδας

  • Παρουσίαση  σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και εναλλακτικών προσεγγίσεων.
  • Δημιουργικός προβληματισμός και αλληλεπίδραση γύρω από βασικά θέματα της διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων.
  • Σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη.
  • Αντιμετώπιση κρίσιμων και αυξημένης δυσκολίας θεμάτων στη διδακτική πράξη.
  • Ανάδειξη και διάχυση «καλών πρακτικών» σε διάφορους άξονες της εκπαιδευτικής διαδικασίας και διερεύνηση δυνατοτήτων εφαρμογής τους.

Σκοπός

Η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τρόπου εφαρμογής των δράσεων αυτών, των ιδεών που προέκυψαν, των αποτελεσμάτων τους, των συμπερασμάτων τους καθώς και η άντληση κατάλληλης ανατροφοδότησης για διδακτική χρήση.

Για τη συμμετοχή στο Διημερίδα δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση.

Μετά την ολοκλήρωσή της Διημερίδας θα δοθούν Βεβαιώσεις (συμμετοχής-παρακολούθησης) και θα αναρτηθούν ψηφιακά πρακτικά.

Μορφοποίηση Εργασιών

Υποβολή Περίληψης

  • Για να υποβάλλετε την περίληψη της εργασίας σας πατήστε παρακάτω στο ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ.
  • Μπορείτε επίσης να την στείλετε στο E-Mail: ioasfaelos@gmail.com

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ