Διάκριση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας


Στο πλαίσιο του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Βιολογίας (ΠΔΒ), ο οποίος

πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 στον χώρο του σχολείου μας, η

μαθήτρια Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου (Γ1) συγκέντρωσε 103 μονάδες στις 104

συνολικά, κατακτώντας το 2ο βραβείο του διαγωνισμού. Θερμά συγχαρητήρια!